• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • ОБМІН ПЕДАГОГІЧНИМ ДОСВІДОМ

Майстер-клас для музичних керівників міста

24.02.2021 року педагогічним колективом закладу дошкільної освіти (ясел - садка) комбінованого типу №1 “ Веснянка ” Білоцерківської міської ради Київської області було проведено у форматі Zoom – конференції майстер-клас з проблеми “ Навчання дітей старшого дошкільного віку грі на дитячих музичних інструментах ”.

Вихователь – методист Гоц Н.О. розкрила теоретичні аспекти впливу музики на формування всебічного розвитку та емоційної сфери дошкільника.

Музичний керівник Прокопович Ю.О. ознайомила колег із сучасними підходами до навчання дітей старшого дошкільного віку грі на музичних інструментах. Розкрила питання методики застосування різних видів дитячих музичних інструментів в роботі з дітьми старшого дошкільного віку. Презентувала специфіку організації сучасних музичних дидактичних ігор з використанням нетрадиційного обладнання.

Музичні керівники закладів дошкільної освіти отримали додаткові відео матеріали на свої електронні адреси.

/Files/images/DSC07963.JPG

/Files/images/DSC07939.JPG

/Files/images/IMG_20201126_114737.jpg

/Files/images/DSC07887.JPG

/Files/images/DSC07888.JPG

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу №1 "Веснянка" завжди привітно зустрічає гостей: це делегації з різних куточків України, слухачів КОІПОПК



Делегація з Черкас серпень 2012 рік



делегація з Чекас/Files/images/IMG_7880.jpg/Files/images/foto/IMG_7884.jpg/Files/images/foto/IMG_7891.jpg/Files/images/IMG_7920.jpg/Files/images/IMG_7936.jpg


Делегація з Канева 08.10.2012 рік

/Files/images/_DSC0031.jpg/Files/images/_DSC0029.jpg/Files/images/_DSC0025.jpg

29.01.2013р. колектив ДНЗ№1 "ВЕСНЯНКА" прийняв участь у майстер - класі , який проводила член спілки декоративно - ужиткового мистецтва Цисар Світана. Народна майстриня, яка захоплюється міфологією, українською символікою, вишивкою, виготовленням оберігів, мяких сувенірів, українською текстильною лялькою, охоче поділилася з присутніми своїми творчими здобутками.


"Творчість - це найдорожчий скарб людства, вона утворила весь наш сучасний культурний добробут, наше мистецтво..."
С.Ф.Русова



МотанкиМотанкиМотанкиМотанкиМотанкиМотанкиМотанки


Педагогічний колектив дошкільного навчального закладу №1 "Веснянка" постійно ділиться своїми творчими надбаннями зі слухачами Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів.

/Files/images/vipusk/osn/DSC_0160.jpg

/Files/images/vipusk/osn/DSC_0155.jpg/Files/images/vipusk/osn/DSC_0158.jpg/Files/images/vipusk/osn/DSC_0153.jpg/Files/images/vipusk/osn/DSC_0161.jpg


Лифенко Ольга Михайлівна.

/Files/images/DSC_0262 (37).jpg


Вихователь року - 2012

/Files/images/foto13/IMG_0995.jpg

Посада: Вихователь

Освіта - неповна вища,

Педагогічний стаж роботи : 29 років.

Присвоєно педагогічне звання « вихователь - методист» у 2000році

Нагороди: Грамота управління освіти і науки Білоцерківської міської ради (2007р.); Почесна грамота міського голови(2010р); Диплом Білоцерківської міської ради виконавчого комітету Управління освіти і науки лауреат Білоцерківської міської премії за заслуги в галузі освіти (2012р.)

З 2010року працює над впровадженням Базової програми «Я у Світі»; розробила календарно-тематичне планування для дітей II молодшої групи, методичні рекомендації по розумовому вихованні дітей дошкільного віку та концепції С.Ф.Русової. Працює над проблемою організації предметно-розвивального середовища відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти.

Творчими здобутками щодо створення предметно-розвивального середовища ділилась досвідом на шпальтах видавництва «Дитячий садок» , «Дошкілля».

Є співавтором комплексної програми розвитку дитини дошкільного віку за концепцією С.Ф.Русової.

Поглиблено працює над проблемою: «Активізація розумової діяльності в процесі ознайомлення з математичними уявленнями».

Мета:

- формування мотивацій навчання, орієнтованих на задоволення пізнавальних інтересів;

- формування прийомів розумових дій (аналіз, синтез, порівняння , узагальнення, класифікація);

- розвиток творчих здібностей, фантазії, уяви;

- виховання зацікавленості предметом і процесом навчання в цілому.

Працюючи над проблемою розумового розвитку, бере до уваги ступінь розвитку в дитини пізнавальних психічних процесів, відчуттів, сприймань, пам’яті, уяви, мислення. Реалізує в життя ідею С.Русової про те, що виховання має бути індивідуальним, пристосованим до природи дитини. Рекомендує доцільно проводити логіко-математичний розвиток у формі гри, творчо інтегрує завдання з логіко-математичного розвитку з іншими розділами програми. Пропонує дітям ігри на розвиток уваги, уяви, логічного мислення: «Збери грибочки в кошик», «Костюм для Петрушок», «Риболов», «Цікаві картки», «Подорож», «Хто прилетів до годівнички". Ігри на розвиток логічного мислення активізують розумову діяльність дітей, оживлюють процес навчання.

Особисті педагогічні заповіді:

- знайомство з математичними поняттями повинно проходити в звичайному реальному житті, на звичайних предметах;

- активно впроваджувати ідеї С.Русової щодо розумового виховання;

- головний спосіб пізнання дошкільнят – це мої розповіді, відповіді на запитання дитини, а також мої запитання до неї;

- в пошуках відповіді – мислити вголос разом з дітьми : як буде мислити дорослий, так будуть мислити і діти;

- включати математичний зміст в контекст традиційних видів діяльності – ліплення, малювання, сюжетно-рольові ігри.


/Files/images/1veresnya_2017/grupi_vesnyanki/lifenko/DSC_0008.jpg/Files/images/1veresnya_2017/grupi_vesnyanki/lifenko/DSC_0011.jpg

Пізнавальний (логіко-математичний) розвиток (4-5 - рік життя)

Тема : Стежкою за Колобком.

(див.вкладення.)

Пізнавальний (логіко-математичний) розвиток

(4-5 - й рік життя).

Тема : Подорож Капітошки.

Мандрівка в Країну Мудрості. 6-й рік життя.

Завдання: ознайомити з буквою Ш; формувати вміння виділяти в словах звук Ш. Закріплювати знання дітей про вивчені букви та склади в дидактичних іграх, удосконалювати навички звукобуквенного аналізу. Вправляти у читанні складів та слів за посібником Л.Шелестової «Вчимося читати»; навчати самостійно знаходити рішення поставлених завдань; закріпити уміння дітей користуватися ножицями, розфарбовувати малюнки не виходячи за контури, викладати букви із лічильних паличок, природного матеріалу, розвивати мислення, увагу, уяву; швидкість реакції, мовлення. Виховувати самостійність, наполегливість.

Матеріал та обладнання: велика книга, оформлена у вигляді Букварика, картки із словами для звукового аналізу, три конверти із набором слів для груп дітей, лічильні палички. Квасоля,кольорові олівці. Ножиці, клей, посібник Л.Шелестової «Вчимося читати», шпак з конвертом.

Хід заняття.

Вихователь. Діти, сьогодні ми з вами маємо потрапити в Країну Мудрості. Але спочатку нам треба дізнатися, де вона, ця Країна Мудрості. Я знаю лише одне: у цю країну свого часу потрапляють усі люди на землі. Ви знаєте де ця країна?

(Вислуховуємо дитячі припущення).

- Щоб потрапити в Країну мудрості треба виконати завдання Букварика. І за кожне завдання, якщо ми будемо уважними, нам Букварик подарує підказку.

- Букварик пропонує відгадати загадку:

Буква «Е» поглянь в люстерко. Хто у ньому?

Е – тажерка. Ляж , будь ласка, на підлогу,

Підніми угору ноги..

Буква «Е» тремтить від страху –

Схожа я тепер на Шафу.

Вихователь. Діти, що сталося з буквою Е?

(Діти називають букву Ш)

- Який звук позначає буква «Ш»?

(Відповіді дітей)

Вихователь. Дидактична гра «Впізнай звук «Ш». в ході прочитаного вірша:

Шиє Люба, вишиває

Шубку ляльці зашиває.

Шапку. Шарфи і шаровари,

Шити мама помагає.

Діти в яких словах ви впізнали звук «Ш»?

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА.

Встаньте, діти. Посміхнуться,

Землі нашій уклоніться.

За щасливий день вчорашній,

І до сонця потягніться.

Веретеном покрутіться.

Раз присядьте, два присядьте

І на мене гляньте.

Щоб в Країні Мудрості побувати, треба вміти міркувати.

(Діти роблять звуковий аналіз слова Шпак, повний розбір)

Вихователь. Діти. Наш гість не просто так завітав, а з листівкою. Букварик пропонує вирізати листочки з різних дерев зі складами на них, розрізавши деталі навпіл. А потім дитина повинна склеїти половинки листочків і прочитати утворені слова. (Діти працюють з посібником ст..199)

Вихователь. Діти, можливо, хтось догадався, де знаходиться Країна мудрості

(Висловлювання дітей).

- Назва Країни Мудрості починається з літери «Ш»

(відповіді дітей – це слово «школа»).

- І у країні мудрості побуваєте і ви.

- Придумайте речення із словом «Школа».

Проводимо гру – естафету «Хто швидше до школи зібрався?».

Конспект заняття за методикою Л.Шелестової (шостий рік життя)

Підготувала вихователь

ДНЗ№1 «Веснянка»

Ольга Михайлівна Лифенко


/Files/images/DSC_0276 (5).jpg

Галина Геннадіївна
Клименчук

Посада: вихователь
Овіта: неповна вища, має педагогічне звання "вихователь-методист", педагогічний стаж роботи 21 рік.

Нагороди: Грамота управління освіти і науки Білоцерківської міської ради (наказ № 149-к від 17.082010р)

Досвід роботи з проблеми: «Пізнавальний розвиток дошкільників в системі Базової програми розвитку дитини дошкільного віку" у 2010 році

Пріорітетною формою у роботі з дітьми вважає ігрову діяльність, яка є активним методом навчання та виховання, яка забезпечує творчу пізнавальну діяльність дітей. Одним з показників життєвої компетентності дошкільняти є рівень активності у різних сферах життєдіяльності, які засвідчують його життєву зрілість та домірність віково-індивідуальній формі.

Серед визначених у Базовій програмі «Я у Світі» основних форм активності дошкільника, які засвідчують реалізованість його потенціалу є пізнавальна активність дитини. Активна діяльність малюка пов’язана із відкриттям нового, раніше невідомого, з розв’язанням життєвих проблем, встановленням сутності явищ та причинно-наслідкових залежностей, з розширенням та поглибленням інформації. Сприяє формуванню пізнавальної сфери особистості дошкільника.

Галина Геннадіївна використовувала анкети, які розробила С.Ф.Русова для виявлення рівня пізнавального розвитку дітей дошкільного віку. Розробила перспективну тематику планування оргнанізованої діяльності за Базовою програмою «Я у Світі» та концепцією С.Ф.Русової.

Методи реалізації досвіду роботи з розвитку пізнавальної активності дошкільників:

1)для педагогів: розробила конспекти інтегрованих занять, в основу яких покладені літературний або ігровий сюжет, в який вплетено різноманітні навчально-розвивальні завдання, вправи, ігри:

/Files/images/DSC_0324.jpg

Полюбляють дітлахи малювати залюбки. Раз краплинка. два краплинка -ось і дощик з хмаринки.
/Files/images/DSC_0323.jpg

На занятті ми старались-про сніжок усе дізнались. А тепер одну хвилинку-прикрасимо сніжинку. «На лісовій галявині»; «Біле диво»; «Весняна мандрівка»; «Казочка на новий лад»; «Оповідання про Жанну та Бориса»; «Рушник на кілочку – хата у віночку»;

- творчі словесні завдання (порадничок для вихователів)

- - консультації «Пізнайки навколо нас», «Творча пізнавальна діяльність дошкільнят»;

2) для батьків: розробила консультації «Маленькі чомучки». «Розвиваємо мислення», «Роль батьків у підготовці дітей до навчання в школі», «Пам’ятка для турботливих батьків»;

3) для дітей: добірка дидактичних матеріалів:

- «Народ скаже , як завяже» (прислів’я, приказки)

- « Віршики на щодень» (вірші , загадки, заклички)

- «Про що дбаємо – те й маємо» (правила поведінки в природі)

- Дидактичні ігри «Скажи навпаки», «Весела плутанина»

- Рубуси, кросворди

- Завдання для розмалювання.

Подорожуємо на кораблі

Інтегроване заняття для дітей старшої логопедичної групи №3

( природа, довкілля, розвиток мовлення, грамота)

Програмовий зміст: формувати уявлення дітей про океани, моря (водний простір та сушу), вчити називати водний транспорт, закріпити назви морських істот, риб, які мешкають у воді, пристосування їх до умов життя;вчити викладати назви морських істот на казковому кораблі, закріпити вивчені букви, робити звуковий аналіз слів. Розвивати фонематичний слух, пам'ять , мислення, розвивати пізнавальний інтерес. Виховувати любов до природи

Матеріал: глобус, казковий корабель, букви, картини із зображенням морських істот, штурвал, біноклі, безкозирки

Хід заняття.

Сьогодні ми вирушимо у морську подорож. На якому транспорті можна подорожувати морем? (кораблі, яхті,катері. човні)

-А що ще необхідно для подорожі? (річка, море, океан,озеро)

Давайте познайомимося, які є на планеті моря і океани

-Що означає голубий колір на глобусі?А жовтий? Зелений?Якого кольору більше?Чому? Тому, що океани займають 70% поверхні землі.

Самий великий - Тихий океан. Він займає третину поверхні, більше, чим всі материки разом узяті.

Другий по величин і- Атлантичний океан, займає 1\5 поверхні планети.

Індійський океан - третій по величині .

Самий маленький - Північно-льодовитий океан, вся його поверхня круглий рік покрита кригою.

- А які ви знаєте моря? ( Чорне, Азовське, Червоне, Балтійське)

Для того, щоб наш корабель вирушив у подорож, потрібно обрати капітана корабля. Оберемо його лічилкою:

Морж у морі днями кисне

Море для моржа корисне

Морж на хвилях хоче спати

Може глибоко пірнати

На моржа ти не дивись

Капітаном сам назвись

( Діти сідають на стільчики, капітан за штурвал)

Наш корабель набирає швидкості, і ось ми вже у відкритому морі, як красиво навкруги, легенький вітерець гуляє , хвилі підганяє.

А щоб наш корабель прямував чітко по курсу потрібно виконати певні завдання

1Задання.Викладіть на казковому кораблі слово море.

Весело світить сонечко, вгорі над нами пролітають чайки

2 Завдання. Викладіть слово – чайка

Раптом подув сильний вітер і на морі розпочався шторм.

3 Завдання. Викладіть слово – шторм.

Нарешті шторм припинився. Після шторму випливло з води багато крабів, медуз.

4 Завдання.Викласти слово краб, медуза та зробити звуковий аналіз слів медуза, краб

Зліва по борту з”явилися дельфіни, давайте полічимо, скільки їх.

А зараз давайте трішки відпочинемо. Пограємось у гру «Плаває- літає»

Капітан корабля проводить навчання для своїх матросів.

Капітан командує:Шикуйсь!На 1.2 розрахуйсь!( Поділ дітей на дві команди, придумують назви командам )

Гра «Перетягування канату»

Давайте попробуємо загадати загадки про морських тварин (Дітям дається картинка, діти придумують загадки)

Ось і закінчилася наша морська подорож. Ви добре показали свої знання про моря та океани, їх мешканців та уміння бути дружними. Час вирушати додому. Сідайте у свій чарівний човник і отримайте у подарунок силуетні зображення рибок, які зможете зафарбити і гратися.

Вихователь старшої логопедичної групи №3

Михайлівська Олена Михайлівна.

/Files/images/moryaki/DSC_0388.jpg


/Files/images/DSC_0247 (25).jpg


Вихователь: Міщенко Ірина Станіславівна.

Освіта: неповна вища, педагогічний стаж роботи 19 років.
Педагогічне звання - "вихователь - методист".
Досвід роботи з проблеми: "Виховання нетрадиційних технік малювання, як засобу розвитку творчих здібностей дошкільника".
Педагогічна цінність досвіду полягає в застосуванні нетрадиційних методів розвитку творчого потенціалу дошкільника, здатності усіх дітей, без вийнятку. повірити в свої сили, уміння фантазувати, вигадувати та втілювати плоди своєї уяви в малюнках.
В своєму досвіді вихователь спирається на педагогічну спадщину видатного українського педагога С.Ф.Русову, її оригінальну концепцію, принципи побудови освітньо-виховного процесу.

Кінцевим результатом оволодіння дітьми нетрадиційними техніками малювання - є завідомо гарантований, вдалий, неповторний, вдалий результат, який викликає бажання творити, самовиражатись, духовно збагачуватись.

Форми роботи з проблеми "Використання нетрадиційних технік малювання, як засобу розвитку творчих здібностей дошкільника" :
1. Для педагогів: Консультація для вихователів з проблеми "Естетичне виховання і культура почуттів засобами образотворчої діяльності".
2. Методичні рекомендації: "Звязок образотворчої діяльності з іншими розділами програми відповідно принципам наступності і відповідності за концепцією С.Ф.Русової".

3. Методичні рекомендації для вихователів з проблеми: "Організація мистецьких куточків в ДНЗ".

4. Методичні рекомендації для вихователів по оцінюванню результатів дитячої творчості.
5. Семінар-практикум з проблеми: "Нетрадиційні техніки малювання, як засіб самовираження".
6. Конспекти інтегрованих занять:

- "Барвисті метелики" (молодша група);
- "В гостях у казки" (молодша група);
- "Подорож до села" (середня група);
- "Прогулянка до лісу" (середня група);
- "В гостях у неба" (старша група);
- "На гостину до Королеви Щіточки та Короля Олівця" (старша група).

Для батьків:
Консультація з проблеми: "Вплив мистецтва на духовний розвиток дітей дошкільного віку".


03.12.2013 р. в ДНЗ№1 "Веснянка" відбулося засідання консультпункту для вчителів-логопедів міста з проблеми "Розвиток креативності та використання прийомів ейдетики в корекційно-відновлювальній роботі з дітьми старшого дошкільного віку з ФФНМ та ЗНМ" , керівник вчитель-логопед Торопова Р.Ю.


26 серпня 2014 р. відбулася СЕКЦІЯ "Організація роботи в дошкільних навчальних закладах у 2014-2015 навчальному році" для завідувачів дошкільних навчальних закладів міста.
В роботі міської секції взяли участь:

Чуб О.В. - завідувач сектора дошкільної освіти управління освіти і науки, яка проінформувала про реалізацію системи освіти м. Білої Церкви на 2014-2015 н.р. (розділ дошкільна освіта);

Семизорова В.В. - методист науково-методичного центру управління освіти і науки,
яка проінформувала про організацію роботи в дошкільних навчальних закладах міста у 2014-2015 н.р.

Завідувачі дошкільних навчальних закладів міста заслухали Красовську Н.П. - завідувача ДНЗ №1 "Веснянка" про Програмно-методичне забезпечення огранізації навчально-виховного процесу.

Презентацію освітніх програм, рекомендованих для використання в дошкільних навчальних закладах, провела Люкшина О.В. - вихователь-методист ДНЗ №1 "Веснянка".

На секції було організовано перегляд відеофільму "С.Ф. Русова-видатний український педагог та діяч".

/Files/images/nova2014/DSC_0039.jpg

/Files/images/nova2014/DSC_0066.jpg/Files/images/nova2014/DSC_0064.jpg


ПОКАЗ ЗАНЯТЬ З МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ
(навчання читання дітей за методикою Л.Шелестової)
для колег із м. Сквири.
Підготувала і провела вихователь групи середнього дошкільного віку Шулятьєва О.В.

/Files/images/osnny_yarmarok/2015osn/9grupa/DSC_012057.jpg

ТЕМА: Закріплення знань про букви "А", "О", "У".
ПРОГРАМОВИЙ ЗМІСТ: Закріплення знань дітей про вивчені букви "А", "О", "У". Продовжувати вчити дошкільнят знаходити знайомі букви на предметах та складах і називати їх.Вчити викладати букви з паличок та природнього матеріалу (муслі,камінчики, квасолинки). Збагачувати знання дітей про навколишній світ. Удосконалювати навички вирізування.
Розвивати пам’ять, увагу, зв’язне мовлення, мислення, дрібну моторику рук.
Виховувати уважність, працелюбність, бережливе ставлення до книжок та почуття колективізму.
МАТЕРІАЛ: площинці букви (А, О, У), палички по 3 шт. на кожну дитину. Мушлі та камінчики для викладання букви "О". Дидактична гра "Знайди свою маму", "Збери листочки". Підручники Л.Шелестової. Ножеці, клей, пензлики, підкладки та серветки.

/Files/images/osnny_yarmarok/2015osn/9grupa/DSC_0059.jpg/Files/images/osnny_yarmarok/2015osn/9grupa/DSC_0060.jpg/Files/images/osnny_yarmarok/2015osn/9grupa/DSC_0062.jpg/Files/images/osnny_yarmarok/2015osn/9grupa/DSC_0064.jpg

/Files/images/osnny_yarmarok/2015osn/9grupa/DSC_0072.jpg/Files/images/osnny_yarmarok/2015osn/9grupa/DSC_0078.jpg/Files/images/osnny_yarmarok/2015osn/9grupa/DSC_0089.jpg/Files/images/osnny_yarmarok/2015osn/9grupa/DSC_0090.jpg

/Files/images/osnny_yarmarok/2015osn/9grupa/DSC_0083.jpg/Files/images/osnny_yarmarok/2015osn/9grupa/DSC_0108.jpg/Files/images/osnny_yarmarok/2015osn/9grupa/DSC_0109.jpg/Files/images/osnny_yarmarok/2015osn/9grupa/DSC_0101.jpg

.

Кiлькiсть переглядiв: 3244

Коментарi

  • CarNurn

    2018-02-15 17:14:40

    Le Cialis Marche [url=http://cialiviag.com]cialis[/url] Baclofene Batel...