Матеріали батьківських зборів на тему:
"Моральне виховання в сімї"
Мета: показати батькам, що діти - це особистість яка дуже вразлива, розумна і уважна душа; про важливість взаємин між батьками і дітьми.
Матеріали: магнітофонний запис, педагогічні ситуації, листочки - завдання.
У залі, де відбуваються збори, було тихо. Затамувавши подих, дорослі вслухаються в дитячий щебіт. Плавно прокручується магнітофонна стрічка, відтворюючи дитячі голоси - відповіді на запитання:
1. За що ти любиш свою маму?
2. За що ти любиш свого тата?
3. Пригадай день, який тобі найбільше сподобавсь?
4. Чи завжди тато відповідає на всі твої запитання?
5. Чи часто тато читає тобі книги?
6. Чи граються з тобою вдома тато і мама?
7. Які твої улюблені дитячі передачі?
Батьки слухають відповіді дітей ...
Ведуча: Ось він, внутрішній світ дитини, її погляди, переживання, ставлення до людей. Чи завжди ж добре живеться малому сину чи донці? Чи не збираються в дитячій душі хмаринки образ?
Взаємини між батьками і дітьми - важлива ланка родинного виховання. У кожній сім*ї вона складається по-різному. На превеликий жаль - не завжди вдало.
Бути батьками важко. Багато проблем зараз у сімейному вихованні і тому не випадково ми винесли на батьківські збори тему: „Моральне виховання дитини в сім,*ї".
Сьогодні ми зробимо спробу уточнити батьківське ставлення до дітей, а також ставлення дітей до батьків за допомогою гри: „Неслухняні зайчата"
Погляньте, у цій кімнаті живуть двоє зайченят зі своїми мамою і татом. Вони веселі звірята і мама з татом не завжди знають, як зупинити малят. Сьогодні ми допоможемо їм.
1. Зайчикова мама наказала зайченятам гратися поблизу будинку. Настав час обідати, але зайченят ніде не було. Лише пізно ввечері заплакана і стомлена зайчиха знайшла малят. Як їй покарати непослухів? (Розбір батьками ситуації).
Ведуча: Шановні батьки, а зараз я пропоную послухати, як вирішили цю ситуацію ваші діти. (Звучить магнітофонний запис дитячих відповідей).
2. Зайчата прийшли з прогулянки з друзями і просять дозволу погратися разом з ними вдома. Що відповість їм мама? (Розбір батьками ситуації)
Ведуча: А тепер прошу до уваги варіант ваших дітей (Звучить магнітофонний запис дитячих відповідей)
3. Зайчата сіли пити чай. Бавилися і чашка в одного перекинулася. Темна пляма зіпсувала білу скатертину. Що робити з пустунами? (Розбір батьками ситуації)
Ведуча: Прошу послухати дитячу версію (Звучить магнітофонний запис дитячих відповідей)
4. Зайчики запросили до себе друзів у гості. Почались веселі ігри. Прийшла мама і ахнула - іграшки розкидані, сліди від брудних лапок на підлозі, стільчику і навіть на ліжку. Що робитизайчисі? (Розбір батьками ситуації).
Ведуча: І знову ж таки-відповіді ваших дітей (Звучить магнітофонний запис дитячих відповідей)
Ведуча: Хочу звернути вашу увагу на те, що коли ми пропонували дітям розв’язити дані ситуації, то давали установку на те, що вони будуть мамою і татком цих зайчат. І, звичайно ж, вони входили ні в чиї інші, а у ваші ролі. А їхні слова і дії - то пряме наслідування вас. І тому мені приємно, що у
вирішенні ситуацій ваші думки з дітьми сходяться в більшості випадків.
Ведуча: А зараз хочу запропонувати до вашої уваги ще одну гру. Назвали ми її „Дерево знань". Чому саме „Дерево знань"? Бо коли ви будете зривати листочки, на яких написані якісь педагогічні завдання і давати на них відповіді, то це буде не що інше, як обмін вашими знаннями з педагогіки, з питання виховання дітей. Кожна сім’я підходить до дерева, зриває листочок, обдумує. А кому буде дано право відповіді - вирішуйте самі.
(Обговорення педагогічних ситуацій батьками)
Ведуча: Дуже дякую, вам, шановні батьки, за успішне вирішення проблем, і за те, що в нас вдався обмін досвідом і думками з приводу виховання дітей.
А зарас - гра для розрядки. Я дозволю собі на деякий час розділити сімейні команди. Шановні тата, прошу вас сісти окремо від мам.
Гра називається : „Чи знаєте ви свою дитину". Я ставлю запитання, відповіді на них ви записуєте на аркушах паперу, а потім на моє прохання зачитаєте вашу відповідь.
Пропоную вам такі запитання:
1. Скажіть, будь-ласка, яка улюблена іграшка вашої дитини?
2. Яка улюблена казка вашої дитини?
3. Улюблений мультфільм вашої дитини?
4. Улюблена страва вашої дитини?
5. Улюблений одяг вашої дитини?
6. З ким найбільше дружить ваша дитина?
7. Яка ваго вашої дитини?
8. Який зріст вашої дитини?
9. Улюблений колір вашої дитини?
10. Улюблена квітка вашої дитини?
Ведуча: А тепер будемо звіряти ваші відповіді. Я дуже рада, що більшість відповідей зійшлося у вас. А в кого не зійшлися - не засмучуйтесь, адже де в деякій мірі був і жартівливий конкурс.
Шановні батьки ! Я буду дуже рада, якщо ви згодитесь зі мною в тому, що спільні погляди батьків на виховання дітей і спільні інтереси батьків та дітей у такій нелегкій справі як виховання дітей.
Мені дуже подобаються слова великого педагога В. Сухомлинського: „А від поганих дітей, дім можна вберегти" та педагога A.C. Макаренка: „Хороше, правильне виховання - це ваша забезпечена старість, ваша радість, погане виховання - це ваші сльози, ваше горе".
І наприкінці - сюрприз від тітей. (Музичний номер у виконанні дітей, танок дружби з батьками.)
Підготувала вихователь
Дошкільного навчального закладу №1 “Веснянка”
Лифенко Ольга Михайлівна
Анкета для батьків молодших та середніх груп
1. П.І.Б. та дата народження дитини ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Які захворювання були у дитини? Чи часто хворіє? Є якісь хронічні захворювання у дитини?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Як дитина засинає, спить, чи важко їй прокидатися?
________________________________________________________________________________________
4. Чи стабільний режим дня у Вашої дитини (підйом, вкладання спати, вечеря та ін.)
________________________________________________________________________________________
5. Як легко дитина йде на контакт з іншими дітьми, дорослими?
________________________________________________________________________________________
6. Як дитина реагує на яку-небудь заборону?
________________________________________________________________________________________
7. Чи слухняна Ваша дитина? Якщо ні, то чи караєте ви дитину? Як?
________________________________________________________________________________________
8. Яким іграм дитина віддає перевагу (спокійним, рухливим, розвиваючим та ін.)?
________________________________________________________________________________________
9. Чи є вдома якісь тварини? Як дитина відноситься до них?
________________________________________________________________________________________
10. Чи допомагає Вам дитина по господарству?
________________________________________________________________________________________
11. З ким Ваша дитина спілкується вдома більше?
________________________________________________________________________________________
12. Ви вважаєте свою дитину ввічливою?
________________________________________________________________________________________
13. Ваша із задоволенням йде дитина до дитячого садочка?
________________________________________________________________________________________
14. Що подобається Вашій дитині у садочку?
________________________________________________________________________________________
Тато _________________
Мама _________________
- ремонт центрального входу в приміщення ДНЗ, встановлено пандус 4568.00 гр.
-ремонт стелі на коридорі -2500.00 гр.
-ремонт кабінету вчителя-логопеда -1270.00 гр.
-ремонт ганку гр.№3, і ганку біля підвального приміщення - 560.00 гр.
-заміна лінолеума гр№1; гр№8 - 9000.00 гр.
-заміна вікон на металопластикові гр.№4 (2шт); гр№14(2шт) - 10500.00 гр.
-косметичний ремонт харчоблоку, пральні - 280.00 гр.
-ремонт овочесховища: стелажі, трапи - 685.00 гр.
-ремонт електроплит - 600.00 гр.
-ремонт ігрових майданчиків - 245.00 гр.
-промивка системи опалення - 630.00 гр.
-завезли пісок в пісочниці - 850.00 гр.
-завезли відсів щебню - 425.00 гр.
Прибано:
-миючих засобів: 1529.65 гр.
Меблі - стінка дитяча(гр№6) - 990.00 гр., столи дитячі - 950.00 гр.
-диван дитячий (гр№11; гр№12)
Придбано:
-посуд - 960.00 гр.
-шліфувальна машинка - 400.00 гр.
-мотокоса - 800.00 гр.
-методичні посібники - 464.00 гр.
Консультація для батьків.
Шановні батьки! Ви є першими і найголовнішими педагогами для своєї дитини, прикладом у наслідуванні, головним порадником і просто найріднішою людиною, хто допоможе малюкові ввійти цей соціум адаптованим, підготовленим, знаючи, що поряд з ним є людина, яка допоможе, порадить, поспівчуває, порадується разом з ним.
Видатна українська діячка і педагог Софія Федорівна Русова говорила:
«Чим ближча родина до дитини, тим спокійніше дитина входить в цей широкий незвіданий світ, з упевненістю, що поруч з нею, рідні люди, які порадуються за її успіхи, і підтримають, допоможуть в разі невдачі…»
Будьте поряд, коли малюк пізнає світ кольорів, матеріалів, предметів. Залишайтеся з малюками, навчайте їх, передавайте їм свій досвід, уміння і навички, і навчайтеся разом з ними.
Перед початком занять знайдіть час для підготовки дитини до малювання, ліплення, чи конструювання з різних матеріалів чи аплікації. Зніміть зайві емоції, напруження, наберіться терпіння, налаштуйте малюка на робочий лад, і також допоможіть дитині у підборі і підготовці матеріалів для роботи.
Якщо це заняття із малювання, то приготуйте олівці, перегляньте їх, при потребі загостріть. Налийте в скляночку води, візьміть потрібний пензлик, фарби, палітру, серветку з тканини.
Ліплення. Приготуйте дощечку для ліплення, вологу серветку, стеку, глину або пластилін, або солоне тісто і предмет для зразку, з якого ви будете ліпити.
Аплікація та конструювання. Кольоровий папір чи картон, клей та пензлик для клею, підкладку для роботи, серветку для рук і для витирання зайвого клею, та іншого.
Різні діти по різному засвоюють матеріал. Тому необхідно обережно і коректно визначати складність і найоптимальніший обсяг завдань саме для вашого малюка. Можливо на перших заняттях від вас знадобиться більше вашої уваги і участі в процесі.
Перші заняття з малюнком можуть тривати 10-15 хвилин. Поступово тривалість їх можна збільшити до 40 хвилин. Коли дитина набуде початкових навичок, в тому чи іншому виді діяльності, вона може виконувати завдання більш самостійно.
Стежте, щоб під час занять ваш малюк сидів правильно, і правильно тримав потрібні знаряддя для роботи (пензлик, олівець, фломастер, ножиці). Також велику увагу приділяйте техніці безпеки при користуванні ножицями, та гострими предметами.
Навчання не завжди відбувається швидко і легко, тому наберіться терпіння. Якщо під час роботи виникнуть трудності, або помилки, допоможіть спокійно і доброзичливо виправити їх, а критика з вашого боку, має бути коректна і м’яка.
Не забувайте хвалити малюка, відзначати не лише завершену роботу, хоча це найголовніше, але й незакінчені його успіхи. Це допоможе дитині відчувати себе впевнено. Закінчувати заняття потрібно на позитивних емоціях.
Знайдіть для роботи дитини місце на поличці, столі. А також, якщо це картина, повісьте на видному місці на стіні, попередньо прикрасивши її рамкою.
В процесі навчання потрібно стимулювати інтерес до того, чи іншого виду діяльності, вчити відображати предмет в малюнку, ліпленні аплікації , попередньо читати книжки, переглядати в них ілюстрації, обговорювати сюжет, запропонувати дитині відображати когось із героїв, або сюжет твору повністю.
Обов’язково обговорюйте з дитиною колір, форму, фактуру, розмір предметів. Гуляючи на прогулянці, зверніть увагу малюка, на оточуюче середовище, та предмети в нім, та обов’язково на природу, та її живі та не живі об’єкти. Дайте можливість малюкові обстежити їх, при можливості доторкнутися, понюхати їх, та потім відтворити їх у ліпленні, малюванні, аплікації.
Вчити відображати оточуючий світ і його предмети, знайомлячи дитину методичним матеріалом, поетапних схем виконання та слушних порад.
Вихователь ДНЗ №1 Міщенко І.С.
"НАВЧАЄМО ДИТИНУ ПРАВИЛ БЕЗПЕКИ"
Адресу будинку , в якому проживаєте, та номери телефону мами й тата вивчіть зі своєю дитиною з раннього віку.
Будьте терплячі, навчайте дитину! Вона має бачити у Вас уважного та тавариського вчителя.
Вірогідність травматизму дитини і побуті знизиться. якщо не пошкодувати часу й показати їй, як правильно правильно виконувати домашні справи.
Гидкий, брудний одяг - за ним іноді дитина приховує забиття живота або навіть пошкодження внутрішніх органів. Іноді діти. щоб уникнути покарання, приховують факт травми. Тому, перш ніж покарати дитину за брудний одяг, дізнайтеся. що з нею трапилося.
Дозований досвід - це виховний прийом, коли дитині дають змогу переконатися, що водою та праскою можна обпектися. голкою - вколотися тощо. Це дасть змогу дитині уникнути багатьох помилок.
Елементарні правила безпеки дають змогу дитині уникнути складних ситуацій. Пам’ятайте, що заборону потрібно обгрунтувати.
Живі домашні істоти можуть нанести травму дитині. Тож навчайте дітей обережно та дбайливо доглядати за ними, уникати небезпечних дій.
Захищайте своїх дітей, поки вони не подорослішають та зможуть захищати себе самостійно.
Іграшки та особисті речі дитина має тримати в порядку; привчайте дитину прибирати своє робоче місце - не лише для чистоти, а й для безпеки.
Кислоту, лаки, розчинники та іншу побутову хімію не слід тримати в посуді від напоїв. Їх потрібно зберігати подалі від дітей.
Ліки. навіть вітаміни, можуть бути небезпечними для дітей. Тоожж дозуйте їх вживання дитиною, дотримуючись інструкцій та рекомендацій лікаря.
Мультфільми та дитячі телепередачі є предметом для поглиблення знань дітей про правила безпечної поведінки. Обговоруйте з дітьми ситуації, у які потрапляють телевізійні герої, і спонукайте робити висновки.
Не захоплюйтесь наведенням дитині прикладів небезпечних ситуацій, що трапилися з її друзями чи іншими дітьми. Це може викликати у дитини страхи.
Особливо важливо гавчати дитину безпечної поведінки на власному прикладі. Діти копіюють Вашу поведінку -не забувайте про це.
Програми з безпеки життєдіяльності для дорослих не рекомендовано дивитися дітям, тому що вони подекуди містять кримінальну статистику, що шкодить психіці дітей.
Ріжічі та колючі предмети зберігайте в спеціально відведеному місці та навчайте дітей користуватися деякими з них у вашій присутності.
Сірники та запальнички - не іграшки для дітей. Тож не залишайте їх у доступних для дітей місцях.
Телефони екстриних служб дитина має знати напам’ять. Запишіть їх та розмістіть біля телефоного апарата.
Упевніться, коли виходите з дому ненадовго, що Ваша дитина зайнята цікавою грою і не буде шукати собі інше заняття, що може бути небезпечним.
Факти, коли діти випадають з вікон та балконів, переконують, що вікна мають бути надійно зачинені, коли в кімнаті грають діти.
Холодна вода - ваш надійний помічник у випадку, якщо дитина забилася чи порізалася.
Цінуйте у своїй дитині впевненість та самостійність.
Часто надмірна опіка не дає дітям змоги орієнтуватись у правильності прийнятого рішення в певній ситуації.
Широко використовувати електроприлади діти можуть з чотиричного віку, однак лише з Вашого дозволу та у Вашій присутності.
Щітка, мило та зубна паста мають бути "друзями" дитини з раннього дитинства.
Юні дослідники - це чудово, але ліпше, якщо діти вивчатимуть механізми та проводитимуть досліди разом з дорослими або під їх наглядом.
Ясно, чітко, зрозуміло пояснюйте дитині правила поведінки, а головне - дотримуйтеся їх самі.
.
Дмитро
2014-03-07 02:48:31Виробництво дитячих меблів в Білій Церкві http://bcmebli.com.ua/...