Радо чекають діток та їх батьків вихователі:
У групі створено предметно-розвивальне середовище відповідно до вимог програми розвитку дитини дошкільного віку "Українське дошкілля", яке може змінюватись, оновлюватись, ускладнюватись.
Організовані осередки: художньо-естетичний, ігровий,пошуково-природничий, логіко-математичний.
Інтерєр групового приміщення облаштований для максимального комфорту дітей. Перебуваючи в дитячому садочку діти відчувають турботу та затишок, можливості до реалізації своїх творчих здібностей.
Пошуково-природничий осередок завжди приваблює до себе. Адже так цікаво спостерігати за змінами у живій природі.
Щоб рослини гарні були,
Треба турботливо їх доглядати
Рихлити землю та поливати
Листячко забризкувати, мити,
А ви знаєте як це робити?
В осередку народознавства діти знайомляться із звичаями свого народу, національними та народними символами(пшениця, барвінок, рушник).
Українські оберіги-символи щастя і родини,
Любові до своєї Батьківщини,
Добробуту, продовження життя
Надії символ, віри в майбуття.
Український рушник - народний оберіг українців.
Вихователі групи працюють над проблемою: Логіко-математичний розвиток дітей дошкільного віку. Застосування дошкільнятами логічних та математичних знань, умінь у повсякденному житті.
Незважаючи на безліч форм роботи з дітьми, провідний та незамінний вид діяльності дошкільників - гра.
.
.