Методичну службу очолює вихователь - методист


Освіта повна вища, педагогічний стаж роботи 23 роки, "спеціаліст першої категорії".

Графік роботи

Понеділок 08.30 - 16.15
Вівторок 08.30 - 16.15
Середа 10.15 - 18.00
Четвер 08.30 - 16.15
П'ятниця 08.30 - 16.15

/Files/images/logoped/99.gif

ЖИТТЄВЕ КРЕДО:

Візьми промінь світла і спрямуй його туди, де панує темрява...
Візьми усмішку і подаруй її тому, хто так її потребує.
Візьми доброту і яви її тому, хто сам не вміє віддавати.
Візьми віру і віддай кожному, хто не має її.
Візьми любов і неси її всьому світові.

/Files/images/logoped/229314575.gif

ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО:

"Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей - талант, вміння їх вирощувати - мистецтво. Але найважливішим є любов до дитини!"

/Files/images/logoped/lineechka-13.gif

В організації навчально-виховного процесу колектив закладу керується:

/Files/images/logoped/kniga-animatsionnaya-kartinka-0042.gifЗаконом України «Про дошкільну освіту»,вимогами "Базового компонента дошкільної освітив Україні" (нова редакція),
Програмою розвитку дитини дошкільного віку "Українське дошкілля".

Завданням методичної служби є:

- Вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя
- Стимулювання творчого потенціалу та інноваційних пошуків
- Підвищення педагогічної культури вихователів
- Вдосконалення педагогічної майстерності
- Розвиток спеціальних умінь та навичок
- Формування навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності

Базується на принципах методичної роботи:

  • Педагогічна співпраця з вихователем
  • Робота в режимі довіри, доброзичливості
  • Творча атмосфера, стимулювання творчої активності
  • Принцип допоміжно-регульованого контролю
  • Надання вихователеві права вибору
  • Системність методичних заходів
  • Принцип "Я-повідомлень" у спілкуванні
  • Щоденна допомога
  • Випереджувальний характер методичної роботи

Виходячи з цілей методичної роботи і вимог до особистості та діяльності педагога намагаємось здійснювати роботу за такими

напрямками методичної роботи:

- Курси підвищення кваліфікації
- Науково-практичні семінари
- розв'язання актуальних освітніх проблем в творчих групах
- узагальнення досвіду роботи педагогів

Методична робота з кадрами


/Files/images/logoped/400.gif
Підвищення рівня фахової майстерності педагогів
Курсова перепідготовка
Атестація педагогів
Наставництво
Педради
Семінари
Консультації
Колективні перегляди
Робота творчої групи

Навчання педагогів відбувається в інтерактивних формах спілкування:

Круглий стіл, диспут, консультації
Інтерактивні лекції
Навчальні тренінги
Семінари, семінари-практикуми, науково-практичні семінари, семінари для педагогів спеціальних груп
Вивчення структури та оснащення матеріального середовища
Спостереження колективних форм діяльності дітей, індивідуальної самостійної роботи дітей, взаємовідвідування відкритих занять.

/Files/images/logoped/7100.gif

Пріоритетний напрям роботи: "Впровадження оригінальних ідей концепції С.Ф.Русової в практику роботи сучасного дошкільного закладу".

- дошкільне виховання будується на новітніх положеннях психології та педагогіки;
- пріоритет - родинного виховання;
- принцип індивідуального підходу та гуманізації виховання;
- принцип природовідповідності;
- принцип органічного поєднання народної психології та педагогіки з сучасними досягненнями науки;
- в основі діяльності - гра;
- високий рівень психолого - педагогічної підготовки вихователя;
- розвиток творчих здібностей дошкільника.

Для перегляду відео необхідно встановити останню версію Adobe Flash Player. Раз добром нагріте серце

Для перегляду відео необхідно встановити останню версію Adobe Flash Player. София Русова


Результатом багаторічної плідної праці по вивченню та впровадженню педагогічної спадчини видатного українського педагога Софії Русової стало видання авторським колективом "Веснянки" книги для працівників ДНЗ "Національне виховання в ДНЗ за педагогічними ідеями С.Русової".
Авторський колектив у складі :

Красовська Н.П - завідувач ДНЗ №1 "Веснянка";
Люкшина О.В.
Лифенко О.М - вихователь;
Мачковська А.О. - вихователь;
Міщенко І.С. - вихователь;
Клименчук Г.Г. - вихователь;
Кваша С.О. - музичний керівник - це творчий колектив, налаштований на пошуки ефективних шляхів, сучасних методів виховання дітей дошкільного віку.

У посібнику зібрано практичні матеріали педагогів дошкільного закладу, в основу яких покладено ідеї виховання та навчання видатного українського педагога С.Ф.Русової. Ознайомлення з традиціями українського народу, мальовничою природою та навколишнім світом, спрямоване на виховання гармонійно розвиненого дошкільника з високим рівнем культури.



/Files/images/obergi/Изображение.jpg/Files/images/obergi/DSC_0106.jpg

.


Авторський колектив книги для працівників ДНЗ "Національне виховання в ДНЗ за педагогічними ідеями С.Русової".

На замітку вихователю для роботи з дошкільниками

Кілька порад

  • Любіть і поважайте дитину так само, як і дорослого.
  • Плекайте в собі почуття задоволення від роботи з дітьми, бо воно приходить не відразу.
  • Поповнюйте свій "багаж знань" захопливими історіями, добрими казками, цікавими фактами з життя тварин, рослин тощо.
  • Працюйте з гарним настроєм. Це не означає, що у вихователя не може бути поганого настрою. Тут під "настроєм" слід розуміти налаштування на роботу.
  • Майте в запасі гру, заняття, казку на той випадок, якщо раптом доведеться змінити хід розпочатого заняття чи треба буде провести його поза планом. Готуйтеся до заняття із "запасом". Краще нехай залишиться невикористаний матеріал, ніж його не вистачить.
  • Будьте з дітьми відвертими, вони відчують це й оцінять.
  • Намагайтеся дотримуватися "кодексу справедливості". У маленьких дітей почуття несправедливості загострене.
  • Учіть напам’ять вірші для дітей, особливо веселі. Досить часто виникають ситуації, в яких просто необхідно процитуватиякийсь вірш.
  • Заведіть собі "помічника" - іграшку, персонажа, предмет, з яким ви будете радитися, як учинити.

Кілька заборон

  • НЕ принижуйте дітей образливими прізвиськами й порівняннями.
  • НЕ підвищуйте голос, навіть у крайніх випадках. якщо це сталося, слід пояснити, чому ви так зробили, й висловити жаль, що вам довелося так учинити.
  • НЕ забувайте, караючи дитину, вчасно вибачити її й створити таку ситуацію, в якій вона буде готова щиро попросити вибачення.
  • НЕ заохочуйте інших дітей радіти, коли караєте їх товариша.
  • НЕ дозволяйте дітям говорити погано одне про одного й не заохочуйте скаржників та ябед, навіть тоді, коли вони кажуть правду. Докладіть зусиль, аби винуватий сам визнав свою провину, бажано як помилку, а не вважав себе "поганим" , "невихованим" чи таким, що робить усе "назло".
  • НЕ кажіть неприємних слів про родину, батьків дитини при вихованцях і не дозволяйте робити це іншим.
  • НЕ проводьте гру чи заняття, якщо ви в них не розібралися чи недостатньо готові, аби провести на належному рівні.
  • НЕ перебивайте дитячу ініціативу словами : "Скажешь тоді, коли тебе попросять", або "Почнеш робити тоді, коли тобі дозволять", інакше дошкільнята перестануть щось робити без вашого керівництва.
  • НЕ дратуйтеся й не демонструйте свого роздратування. Якщо це сталося, старайтеся показати, що це вас украй засиутило.
  • НЕ приховуйте від дітей своє погане самопочуття чи сасмученість від невдачі, не позбавляйте їх можливості поспівчувати, але знайте міру і завжди дякуйте їм за виявлені почуття.

ПОРАДИ ПЕДАГОГОВІ ЩОДО СПІЛКУВАННЯ З СІМ’ЯМИ ВИХОВАНЦІВ.

  • Поважайте співрозмовника, уважно його слухайте, налаштовуйтесь на нього.
  • Будьте завжди врівноваженим, стримуючи негативні емоції.
  • Навчіться залагоджувати конфліктні ситуації з гідністю та гумором.
  • Намагайтеся прощати, співчувати, співпереживати, бути великодушним і поблажливим до співрозмовника.
  • Ростіть професійно, будьте у курсі останніх здобутків педагогічної науки, не зупиняйтесь на досугнутому. Пам’ятайте, що вдосконаленню не має меж.
  • Будьте завжди приязним. Доброзичливість - основа здоров’я.
  • Живіть і спілкуйтеся радісно. Намагайтеся в усьому побачити позитивне.
  • Будьте добрими і чесними. Зроблене вами добро завжди повернеться до вас багаторазово збільшеним.

Активні форми роботи з педагогічними працівниками з екологічного виховання.

/Files/images/ekologchne_vihovannya/DSC_0012.jpg/Files/images/ekologchne_vihovannya/DSC_0015.jpg/Files/images/ekologchne_vihovannya/DSC_0019.jpg/Files/images/ekologchne_vihovannya/DSC_0021.jpg

Про організацію освітньої роботи з екологічного виховання в ДНЗ

  • Мета дошкільної екологічної освіти:
    формування засад екологічнох культури, наукового світобачення, поглядів. переконань, які закладають основи відповідального та дієвого ставлення до довкілля;
  • розвиток позитивного емоційно-йіннісного ставлення до довкілля;
  • формування реалістичних уявлень про явища природи;
  • формування практичних умінь, дбайливого ставлення до природи.

Прийоми екологічного виховання:

  • ігрові дії;
  • показ, інструкція, пояснення;
  • припущення, порівняння;
  • навмисне допускання помилки;
  • запитання;
  • загадка;
  • вказівка. порада, підказка;
  • схвалення, заохочення.

/Files/images/ekologchne_vihovannya/DSC_0024.jpg/Files/images/ekologchne_vihovannya/DSC_0028.jpg/Files/images/ekologchne_vihovannya/DSC_0030.jpg/Files/images/ekologchne_vihovannya/DSC_0034.jpg

Виставка дидактичного матеріалу з екологічного виховання.

./Files/images/ekologchne_vihovannya/DSC_0009.jpg/Files/images/ekologchne_vihovannya/DSC_0010 копия.jpg

.

РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ВИХОВАТЕЛЯ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МОВЛЕННЄВИХ ЗАНЯТЬ.

Заняття з розвитку мовлення дошкільників буде ефективним за умови повноцінної реалізації мовленнєвого потенціалу кожної дитини. Педагог повинен:
- забезпечувати зручне розташування дітей під час занять ( по колу, півколом тощо), яке б давало змогу вести розмову (очі в очі) не лише з педагогом, а й з однолітками;
- уникати надмінного академізму в підході до розв’язання мовленнєвих завдань заняття;
- добирати теми для обговорення так, щоб вони викликали інтерес, знаходили емоційний відгук у свідомості й душі кожної дитини;
- проводити заняття спокійно, впевнено у жвавому темпі , водночас надаючидітям можливість поміркувати;
- підтримувати фізичну і психічну активність дітей задля ефективності їхньої інтелектуально-мовленнєвої роботи;
- будувати з дітьми розмову, а не монолог вихователя;
- підвищувати рівень мовленнєвої активності
, спонукаючи кожну дитину до участі в обговоренні, даючи можливість висловлювати власні думки;
- розвивати в собі вміння й звичку слухати дітей , не гасити мовленнєву ініциативу своєю надмірною активністю і досвідченістю;
- уникати втручання в розповідь дитини, виправляння помилок у процесі її мовлення;
- керувати певними правилами під час постановок запитань -
  • адресувати запитання до всіх дітей, а вже потім викликати для відповіді одну дитину;
  • ставити запитання так, щоб у формулюванні було одне ключеве слово, яке й вимагає правильної відпові;
  • запитувати почергово кожну дитину , уникаючи звернень до дітей у тому порядку, в якому вони сидять;
  • формулювати запитання так, щоб спонукати дітей до відповіді;
- сприяти набуттю дітьми досвіду комунікативної взаємодії, даючи можливість спілкуватися з однолітками - запитувати, повідомляти, пропонувати тощо;
- працювати щоразу з іншою дитиною, уникаючи багаторазових звернень до тієї самої дитини;

- залучати дітей до активного контролю за мовленням того, хто відповідає , та оцінювати відповіді мовця, ставлячи запитання -
  • чи правильною є відповідь?
  • чи про все розповів мовець?
  • чи по порядку він розповідав?
- пропонувати творчі завдання, опираючись на особистий досвід дітей;
- чергувати мовленнєві завдання з іншими видами дитячої діяльності, для збереження інтересу й ініціативності дітей до навчального матеріалу заняття;
- уникати надмірної захопленості наочністю й технічними засобами навчання, що відволікають увагу дітей і стримують мовленнєву активність;
- підтримувати увагу дітей різними способами,як-то - переключання уваги сюрпризні моменти, проблемні запитання тощо, уникаючи зауважень дисциплінарного характеру;
- закріплювати мовленнєві вміння, набуті на заняттях, під час різних видів діяльності, як-то гра, праця тощо.
Кiлькiсть переглядiв: 1423

Коментарi